понеделник, 23 февруари 2009 г.

Партии ли?



Първо искам да благодаря на BtH за хубавата тема за размисъл, която ми даде, като ме попита що е то партия? Отговора на този въпрос е много лесен - Група хора, споделящи един и същ идеал. После се замислих, обаче дали такова животно съществува в нашата мила татковина. И стигнах до издова, че май само 3 от политическите организации, наречени партии, отговарят на този критерий.

Това за БСП, СДС и ДПС. Е може и мало от малко да прибавим и Атака към този списък, но откакто Болен Сидеров я превърна в ЕТ не е много сигурно. Защо мисля така? Защото единствено тези три партии са независими от лидера/водача или председателя на организацията. Единствено те, ако си сменят на поредния конгрес ръководството ще продължат да съществуват.

Останалите като ГЕРБ, ДСБ, НДСВ и т.н. "политици" се основават на две концепции. Само две (2), цифром и словом. Анти-всичко и името на лидера си. НДСВ без Сакс-Кобурготски спира своетоп вегетиране, както и ГЕРБ без ББ. А ДСБ е крайната фаза на анти-съществуването и се крепи единствено на миалата Костова слава, ама още до преди да го изгонят ос СДС.

Задавам си и въпроса, защо по дяволите да гласувам за тях? Като те са група от хора обединени от целта да се доберат до депутатските кюфтета. Тяхната цел да се докоснат до властта. Не никои от тях не обелва и думичка, какво ще направи за мен. ББ не може със Софийския боклук и сняг да се оправи, какво остава за цялата страна. Костов като икономически министър ака върху България, да не говорим за издънките му с либийския проблем и неговия кабинет. За НДСВ или добро или нищо, което ще рече нищо.

С всичкото това искам просто да помоля за пореден път, тези които съм ги избрал да ме управляват, да приемат един закон за мажоритарен вот. Нека аз да знам за кой съм гласувал и като видя, че не работи в моя полза да мога да го отзова. И вместо да го замени някои от същата листа, да бъдат проведени нови МАЖОРИТАРНИ избори.

1 коментар:

  1. Скъпи ВЕНЦИ,
    Ти бе добър човек и имаше какво да дадеш още на света.
    Дано хората нато теб бъдат все повече за да може да се измъкнем от този изкуствено създаден хаос.

    Почивай в мир Приятелю.

    Всички ще те помним!

    ОтговорИзтриване